Folyamatban lévő projektek

A magyarországi lakcímmel nem rendelkező választópolgárok központi névjegyzékkel kapcsolatos papír alapú kérelmeinek feldolgozása érdekében a feladat ellátását támogató informatikai szolgáltatások, különösen alkalmazás-fejlesztés, rendszerüzemeltetés, valamint kapcsolódó informatikai szolgáltatások nyújtása

A projekt célja:

Az országgyűlési és az európai parlamenti képviselő-választások, valamint az országos népszavazások lebonyolításához nélkülözhetetlen, a Nemzeti Választási Iroda (NVI) adatkezelésében lévő, a magyarországi lakcímmel nem rendelkező választópolgárok központi névjegyzékkel kapcsolatos papír alapú kérelmeinek feldolgozása, elbírálás céljából történő elektronikus rögzítése és továbbítása érdekében a feladat ellátását támogató informatikai szolgáltatások, különösen alkalmazás-fejlesztés, rendszerüzemeltetés, valamint kapcsolódó informatikai szolgáltatások nyújtása.

A Kopint-Datorg Kft. feladatai a projekt során:

A magyarországi lakcímmel nem rendelkező választópolgárok levélben benyújtott névjegyzéki kérelmének regisztrációs előfeldolgozását végző informatikai rendszer (NREG), tervezése, fejlesztése, tesztelése, 2020. január 1. napjával történő éles üzembe állítása, teljes körű üzemeltetése, valamint az NVI által meghatározott igények szerinti továbbfejlesztése.

A KSH Elektra rendszer mint elektronikus ügyintézési szolgáltatást nyújtó informatikai alkalmazás továbbfejlesztési, hibajavítási és támogatási feladatainak ellátása, fejlesztés- és rendszertámogatás, valamint élesüzemi támogatás

A projekt célja:

A KSH ELEKTRA elektronikus adatgyűjtési rendszerrel kapcsolatos technológia-váltás megvalósítása (a jelenlegi Adobe Flash/Flex alapú technológiai háttér tisztán HTML+Javascript alapú megoldássá történő átállítása a funkcionalitás minél nagyobb mértékű megőrzése mellett), az új rendszer 2020. december 15. napjával történő éles üzembe állításának és üzemeltetésének támogatása.

A Kopint-Datorg Kft. feladatai a projekt során:

A technológia-váltással összefüggő alkalmazásfejlesztés, kérdőív sablon és űrlap migrációt támogató egyedi alkalmazás fejlesztése, űrlapszerkesztéshez kapcsolódó szakértői konzultáció biztosítása, az új rendszer éles üzembe állításának és üzemeltetésének támogatása (rendelkezésre állás, hibajavítás, támogatási tevékenység), dokumentációk elkészítése, valamint opcionálisan lehívható fejlesztési keret terhére történő továbbfejlesztés.

Európai Unió által előírt PSD2 rendelkezésnek megfelelő elektronikus fizetést támogató rendszer fejlesztése

A projekt célja:

Az év végével szigorodó VPOS fizetési szabályoknak (uniós PSD2 rendelkezésnek, erős ügyfél hitelesítés) megfelelő elektronikus fizetés biztosítása a BFKH érintett Ügyfelei részére.

A Kopint-Datorg Kft. feladatai a projekt során:

  • A harmadik fél által fejlesztett új verziójú Intézményi Pénztárprogram (IPP) által támasztott követelményeknek megfelelő interfész kifejlesztése.
  • Szükséges verzió váltások elvégzése az E-ügyintézési rendszeren.
  • Az általunk fejlesztett Elektronikus Fizetést Támogató Rendszer (EFTR) továbbfejlesztése.
  • Érintett szakrendszerek továbbfejlesztése.
  • Felhasználói tesztelés koordinálása, éles tesztelés lebonyolítása.
  • Dokumentációkészítés, frissítés.